مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 19:452022-12-17اقتصادي

عملیات اجرایی فاز دوم خط 2  قطار شهری شیراز آغاز شد


طی مراسمی با حضور استاندار فارس و مسئولان مدیریت شهری، عملیات اجرایی فاز دوم خط 2 مترو شیراز آغاز و از پروژه های حمل و نقل مسافر، هوشمندسازی و مطالعاتی شهرداری شیراز با ارزش 63670 میلیارد ریال رونمایی شد.

- شهردار شیراز شنبه 26 آذر در این مراسم بیان کرد: توسعه شمال شرقی خط 2 مترو شیراز از امروز به سمت ایستگاه کلبه سعدی و پس از آن ایستگاه فضیلت آغاز می شود.

دکتر محمدحسن اسدی با بیان اینکه دستگاه TBM در خط 2 مترو این کلانشهر از میدان قهرمانان در میانرود به ایستگاه آزادی رسیده است، افزود: پیشرفت این خط تا ایستگاه آزادی، مرهون تلاش شهرداران، شوراها و استانداران قبلی و پیمانکاران و عوامل اجرایی و دولت هاست.

او خاطرنشان کرد: فاز اول خط 2 مترو شیراز در دهه فجر امسال از میدان قهرمانان تا میدان امام حسین(ع) به طول 8 کیلومتر و 3 ایستگاه به بهره برداری می رسد.

شهردار شیراز همچنین با بیان اینکه از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی نیز عملیات باقی مانده زیادی وجود دارد، گفت: در فاز دو خط 2 مترو نیز 3 ایستگاه از میدان آزادی تحت عنوان ایستگاه قائم، چهارراه ادبیات و کلبه سعدی طراحی شده است.

اسدی؛ ارزش این پروژه را 62 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء قول مساعد داده که در بازه زمانی 30 ماهه ایستگاههای باقی مانده را به اتمام برس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی فاز دوم خط 2  قطار شهری شیراز آغاز شد

عملیات اجرایی فاز دوم خط 2  قطار شهری شیراز آغاز شد